Обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі

16 листопада 2017 року педагоги Жашківської спеціалізованої школи №1 взяли участь у обласному тренінгу «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі, який відбувся на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
Учасники тренінгу на практиці ознайомилися із застосуванням технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія.
Фото Жашківська спеціалізована школа 1.
 

На заході були присутні понад 90 педагогічних працівників
природничо-математичних дисциплін закладів загальної середньої освіти області.

З вітальним словом до учасників тренінгу виступили Валерій Вікторович Данилевський, начальник управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Наталія Миколаївна Чепурна, ректор КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», та Волок Сергій Валерійович, виконавчий директор ТОВ «БМС ТЕХНО».
До уваги учасників заходу було запропоновано інтерактивну лекцію з демонстрацією експериментів «Сучасні матеріали та новітні технології у повсякденному житті, науці, виробництві», яку провів Чернецький Ігор Станіславович – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»».
Роботу семінару продовжив практикум з використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Тренери практикуму Чернецький Ігор Станіславович та Шанідзе Роман Георгійович, співробітник компанії ТОВ «БМС ТЕХНО», менеджер із застосування інформаційних технологій в освіті презентували нові світові тенденції розвитку дослідницької діяльності з використанням сучасних вимірювальних комплексів та методики виконання навчально-дослідницьких робіт з дисциплін природничої освітньої галузі.

Педагоги області на практиці апробували застосування технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія та дійшли висновку, що їх використання дає можливість отримати реальні умови для виконання експериментальних завдань, скорочує час на підготовку і проведення фронтальних, демонстраційних експериментів, підвищує точність вимірів, можливість комп’ютерного опрацювання експериментальних даних, модернізує «традиційні» лабораторні роботи та дозволяє проводити учнівські дослідження МАН на якісно-новому рівні.

Коментарі